ОПИС ПОСЛУГИ

Декларація ДСНС у короткі терміни

Декларація відповідності вимогам пожежної безпеки від ДСНС – обов’язковий документ для підприємств, які відкривають новий бізнес або розширюють вже існуючий.

Вимоги для отримання декларації викладені в документі «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».

Зазвичай її потрібно отримати для початку роботи підприємства, або у разі перевірки пожежниками. І тут постає велика кількість питань:

Де зробити експертизу пожежної безпеки?
Як пройти всю процедуру з першого разу, без повернення документів?
Як правильно заповнювати декларацію?
Де знайти актуальний бланк декларації?
Куди подавати заповнену декларацію – пожежникам, в ЦНАП, онлайн?

Усі ці питання відтерміновують момент відкриття підприємства і можуть бути аргументами для призупинення діяльності бізнесу у разі перевірки, а також спричинити накладення штрафів по 175 статті КпАП України за відсутність декларації.

Ми допоможемо вам уникнути усіх цих неприємностей. RACIO. стане вашим помічником в оформленні документів і проведенні всіх взаємопов’язаних процедур.

Експертиза + декларація з пожежної безпеки під ключ за ціною від 15 гривень за квадратний метр (для площ більше 1000 кв. М.).
Вся Україна.
До 15 робочих днів.

Кому і коли потрібна декларація ДСНС

Декларація з пожежної безпеки ДСНС – своєрідна заява або звіт про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки. Її оформлення обов’язково для нових підприємств і початку використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості. Цей документ замінив колись обов’язкові дозволи на початок робіт від пожежників і спростив проходження процедур необхідних для відкриття підприємства.

Хто звільнений від подачі декларацій ДСНС

В порядку зазначено, що декларація може НЕ подаватися в наступних випадках:

• використання торгового місця (контейнера, кіоску) на ринку.
• якщо декларацію на об’єкт оренди вже зареєстрував його власник;
• якщо об’єкт прийнятий в експлуатацію після будівництва або реконструкції.

Дуже часто звучить стандартне запитання: Хто повинен подавати декларацію – орендар чи орендодавець?

В умовах українського ринку оренди цей обов’язок звичайно ж лягає на орендаря. У нашій практиці ми жодного разу не зустрічали ситуації, коли орендодавець самостійно, без тиску ззовні реєстрував би декларацію.

І навіть якщо такий документ буде поданий і зареєстрований, пожежники все одно вимагають від орендаторів подавати свої власні декларації і проходити окремі пожежні експертизи. Адже площі як правило здаються в оренду у вигляді відкритих просторів, в яких кожен з орендарів тягне свої силові лінії, ставить перегородки, двері, змінюючи тим самим параметри приміщення.

Нове планування? Будь ласка, проходьте пожежну експертизу і подавайте декларацію заново.

Як проходить оформлення декларації?

Перш за все, вам потрібно визначити до якої категорії ризиків відносиьтся ваш об’єкт нерухомості. Процедура оцінки ступеня ризику викладена в документі: «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій»

Якщо відповідно до наведеної в цьому документі методики розрахунку ваш об’єкт відноситься до низького або середнього класу ризику, то процедура подачі декларації для вас буде максимально простою.

Порядок її оформлення затверджений Постановою КМУ від 05.06.2013 № 440. Виглядає він так: заявник заповнює бланк – подає його в ДСНС – ДНСН його реєструє. У реальності процес часто затягується через повернення документів із зауваженнями. Тому оформлення затягується на невизначений час замість декількох днів.

Якщо ж ваш об’єкт є об’єктом високого ризику – перед подачею декларації вам необхідно пройти протипожежний експертизу і отримати висновок експерта з пожежної безпеки.

Хоча словосполучення «високий клас ризиків» звучить серйозно, насправді до цього класу ставитися переважна більшість об’єктів оренди. Десь через площу, десь через поверховість будівлі, десь через кількість потенційних відвідувачів. Якщо ви орендуєте крихітний офіс в бізнес-центрі, ваші низько ризикові 20 квадратних метрів є частиною будівлі бізнес-центру, який відноситься до об’єктів з високою ступінь ризиків, отже, ваша площа також є об’єктом підвищених ризиків. Така логіка законодавства.

В рамках супроводу проходження пожежної експертизи та отримання декларації від пожежників ми забезпечуємо:

1. Підготовку декларації та супутніх документів.
2. Організацію експертизи (для об’єктів підвищеної пожежної небезпеки).
3. Подачу і реєстрацію декларації.
4. Повний супровід процедури розгляду вашої заявки.
5. Її успішну реєстрацію.

Раціональний підхід і комфортні умови

Підготуємо документи до реєстрації без помилок, а також допоможемо усунути інщі зауваження припису, якщо ви вже зіткнулися із перевіркою ДНСН. Хочете комплексне рішення задач по пожежної безпеці? Пропонуємо віддати нам на аутсорсинг питання підприємства в цій сфері. Уточніть особливості оформлення декларації в вашому випадку по телефону +38 (044) 360-57-50 або на ел. поштою info@ohrana-truda.kiev.ua.

наші клієнти

droneua
sumitomo
logo ффу продакшн
logo legrand
logo michelin
logo voltenergo group
logo пром-техно группа
logo biocodex
logo ebs
logo artmall
logo київреклама
SEB logo
Tate Lyle-logo
3M_ ogo
logo linde material handling
takeda logo
novo nordisk logo
solgar
toyota
ukrainian red cross
scalors
red hat
ravak
promenada
prime land
pp auto aktiv
marygold
jcb
jarko1

Запитати спеціаліста

Якщо ви не знайшли на нашому сайті потрібної вам інформації або ваша проблема підпадає одразу під декілька категорій – ви можете замовити зворотний дзвінок або консультацію із нашим фахівцем. Ми зв’яжемося із вами протягом однієї години і відповімо на усі наші запитання.

Вверх