ОПИС ПОСЛУГИ

ШТАТ МЕНШЕ 20 ОСІБ

 

Охороні праці на невеликих підприємствах України зі штатом до 20 осіб часто приділяють недостатньо уваги. Документів із охорони праці на таких підприємствах найчастіше немає взагалі. Однак навіть на такому малому підприємстві керівництво несе відповідальність за безпеку своїх співробітників.

 

Як побудувати систему охорони праці на підприємстві зі штатом до 20 осіб?

 

У вас є 2 варіанти:

 

1. Побудувати її самостійно (розібратися в тонкощах законодавства, розроити документи з охорони праці тощо).

2. Звернутися до сторонніх фахівців (швидко отримати документи, не витрачати час на вивчення правил і законів).

 

Готові рішення

 

Після розробки та впровадження усієї необхідної документації поточна робота із охорони праці на такому підприємстві відносно невелика. Тому найчастіше оптимальним рішенням буде замовити розробку документів з охорони праці у сторонніх фахівців, а після – вести систему охорони праці власними силами. 

 

Послуга з розробки документів включає в себе наступні етапи:

 

1. Первинний аудит підприємства. 

2. Розробка повного пакету документів з охорони праці.

3. Практичний тренінг з відповідальними особами підприємства по його веденню.

4. Отримання всіх необхідних посвідчень з охорони праці.

 

У випадку, якщо ви не хочете нести самостійно відповідальність за охорону праці на вашому підприємстві  – ви завжди можете розділити її з нами уклавши договір аутсорсинг послуг інженера з охорони праці.

Перший варіант підходить при відсутності серйозних ризиків або законодавчих вимог у вашій сфері діяльності.  Другий варіант гарантує, що керівники підприємства та його співробітники зможуть займатися своїми прямими обов’язками, а ви не понесете відповідальність через їхню некомпетентність в питаннях охорони праці.

 

Як ми працюємо?

 

Наші інженери відвідують ваше підприємство і за результатами безкоштовного аудиту з охорони праці готують для вас комерційну пропозицію. Після узгодження всіх питань ми укладаємо договір і приступаємо до виконання робіт.

Ми завжди готуємо документи виключно під ваше підприємство. Ви не отримаєте типові положення або банальний зразок інструкції з ОП. В комплект документів будуть внесені усі необхідні дані – посади, дати, нумерація наказів, прізвища відповідальних осіб і т.д. Вам залишиться тільки поставити підписи і печатки.

Середній термін підготовки документів з охорони праці складає 10 робочих днів.

 

Що ви отримуєте?

 

1. Повний пакет документів, який буде потребувати від від вас мінімального втручання;

2. Професійний тренінг для ваших посадовців, після якого їм буде повністью зрозуміла структура документів та їх зона відповідальності щодо охорони праці. 

3. Безкоштовна інформаційна підтримка з усіх питань охорони праці протягом 12 місяців.

 

Як дізнатися вартість послуг?

 

Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією по телефону, електронній пошті або у Viber. На сайті є можливість замовити зворотний дзвінок або безкоштовний аудит з охорони праці.

ВІДГУКИ ПРО КОМПАНІЮ В GOOGLE BUSINESS

    review rating 5  Огромное спасибо фирме RACIO за высокий профессионализм! Заказали сделать для нашей фирмы все, что касается охраны труда под ключ. Все было сделано очень оперативно и на высоком профессиональном уровне! Приятно с Вами работать!

    thumb Леся Кравченко
    11/05/2019

    review rating 5  Огромное спасибо организации РАСИО за квалифицированную помощь, консультации и сопровождение проверки Держпраці. Сотрудники РАСИО очень компетентны и отлично знают, как правильно организовать работу по охране труда на предприятии согласно законодательству. Отдельная благодарность специалисту Татьяне. РАСИО -Рекомендуем!!!

    thumb Таня Литв.
    12/06/2019

    review rating 5  Спасибо большое Максиму за проведенный тренинг, все было интересно, познавательно и с нотками юмора, за что отдельное спасибо😊

    thumb Viktoriia Stuzhenko
    12/09/2019

    review rating 5  Работаем с Рацио по обучению персонала. Наш консультант - Валентина Воробьева. Считаем ее профессионалом своего дела, как в плане компетентности, так и в подходе к клиенту. Сейчас запускаем новые производственные линии - тоже полностью консультируемся с Валентиной. Никаких проблем никогда не было. РЕКОМЕНДУЕМ!

    thumb Ольга Лукащук
    12/19/2019
наші клієнти
SEB logo
droneua
sumitomo
logo ффу продакшн
logo legrand
logo michelin
logo voltenergo group
logo пром-техно группа
logo biocodex
logo ebs
logo artmall
logo київреклама
Tate Lyle-logo
3M_ ogo
logo linde material handling
takeda logo
novo nordisk logo
SEB logo
  • ПАТ "СЕБ КОРПОРАТИВНИЙ БАНК"
  • Україна, 01001, м. Київ, вул. Михайлівська, 7
  • 044 364 38 30

Letter of recommendation

 

PJSC “SEB Corporate Bank” during cooperation with “RACIO.” Company (ohrana-truda.kiev.ua) represented by the Spacialist of Labour Defense and Industrial Safety Oleksandr Ratia has received high-quality and competent advice on labour defense and fire prevention.

We would like to note efficient work of this company and its orientation on real business decisions.

Judging by results of our cooperation, we consider it possible to recommend “RACIO.” (ohrana-truda.kiev.ua) as a reliable and professional partner in the area of labour safety and fire prevention.

Original letter of recommendation

  • Chairman of the Board of PJSC "SEB Corporate Bank"
  • Nils Lennart Kristian Andersson
solgar
toyota
ukrainian red cross
jcb
scalors
red hat
ravak
pp auto aktiv
promenada
prime land
marygold
Запитати спеціаліста

Якщо ви не знайшли на нашому сайті потрібної вам інформації або ваша проблема підпадає одразу під декілька категорій – ви можете замовити зворотний дзвінок або консультацію із нашим фахівцем. Ми зв’яжемося із вами протягом однієї години і відповімо на усі наші запитання.

Вверх