Охороні праці на невеликих підприємствах України зі штатом до 20 осіб часто приділяють недостатньо уваги. Документів із охорони праці на таких підприємствах найчастіше немає взагалі. Однак навіть на такому малому підприємстві керівництво несе відповідальність за безпеку своїх співробітників.
ЯК ПОБУДУВАТИ СИСТЕМУ ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗІ ШТАТОМ ДО 20 ОСІБ?
У вас є 2 варіанти:
1. Побудувати її самостійно (розібратися в тонкощах законодавства, розроити документи з охорони праці тощо).
2. Звернутися до сторонніх фахівців (швидко отримати документи, не витрачати час на вивчення правил і законів).
Готові рішення
Після розробки та впровадження усієї необхідної документації поточна робота із охорони праці на такому підприємстві відносно невелика. Тому найчастіше оптимальним рішенням буде замовити розробку документів з охорони праці у сторонніх фахівців, а після – вести систему охорони праці власними силами.
Послуга з розробки документів включає в себе наступні етапи:
1. Первинний аудит підприємства.
2. Розробка повного пакету документів з охорони праці.
3. Практичний тренінг з відповідальними особами підприємства по його веденню.
4. Отримання всіх необхідних посвідчень з охорони праці.
У випадку, якщо ви не хочете нести самостійно відповідальність за охорону праці на вашому підприємстві – ви завжди можете розділити її з нами уклавши договір аутсорсинг послуг інженера з охорони праці.
Перший варіант підходить при відсутності серйозних ризиків або законодавчих вимог у вашій сфері діяльності. Другий варіант гарантує, що керівники підприємства та його співробітники зможуть займатися своїми прямими обов’язками, а ви не понесете відповідальність через їхню некомпетентність в питаннях охорони праці.
Як ми працюємо?
Наші інженери відвідують ваше підприємство і за результатами безкоштовного аудиту з охорони праці готують для вас комерційну пропозицію. Після узгодження всіх питань ми укладаємо договір і приступаємо до виконання робіт.
Ми завжди готуємо документи виключно під ваше підприємство. Ви не отримаєте типові положення або банальний зразок інструкції з ОП. В комплект документів будуть внесені усі необхідні дані – посади, дати, нумерація наказів, прізвища відповідальних осіб і т.д. Вам залишиться тільки поставити підписи і печатки.
Середній термін підготовки документів з охорони праці складає 10 робочих днів.
Що ви отримуєте?
1. Повний пакет документів, який буде потребувати від від вас мінімального втручання;
2. Професійний тренінг для ваших посадовців, після якого їм буде повністью зрозуміла структура документів та їх зона відповідальності щодо охорони праці.
3. Безкоштовна інформаційна підтримка з усіх питань охорони праці протягом 12 місяців.
Як дізнатися вартість послуг?
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією по телефону, електронній пошті або у Viber. На сайті є можливість замовити зворотний дзвінок або безкоштовний аудит з охорони праці.